U-Doc
Një sistem i arkivimit e protokollimit të dokumenteve ka qenë gjithmonë një nga shtyllat kurrizore në mbështetjen e proceseve të vendimmarrjes, për ruajtjen dhe përmirësimin e trashëgimisë dokumentare, etj.
Në fakt, çdo proces brenda Universitetit, gjeneron një dokument të caktuar. Ky sistem ka për detyrë të menaxhojë, organizojë dhe ruajë këto dokumente.
Për këtë arsye, u vendos që të investohej në një zgjidhje që do të lejonte që çdo dokument i prodhuar ose i dedikuar veprimtarisë administrative të Universitetit të arkivohej në një arkivë online të dokumenteve.
Një proces i aktivitetit të arkivimit është ruajtja dixhitale e dokumenteve të shoqëruara me meta të dhëna përshtatshme, thelbësore për të garantuar integritetin, mos-mohimin dhe kuptueshmërinë e dokumenteve me kalimin e kohës.
Portali “U-Doc” mundëson funksionalitetet e mëposhtme:
-
Kategorizim automatik
-
Kërkimi i tekstit të plotë
-
Indekse të pakufizuara
-
Dosjet e pakufizuara
-
Njohja optike e karaktereve
-
Lloji i skedarit agnostik
-
Pajisjet agnostike
-
Meta të dhënat e personalizuara të dokumentit
-
Funksionim pa mirëmbajtje
-
Gjenerimi dinamik i meta të dhënave
-
Mbani gjurmët e gjendjes së dokumenteve